اقتصاد - مدیریت - یادداشت روزانه

نویسندگی در زمینه اقتصاد و مدیریت

نویسندگی در زمینه اقتصاد و مدیریت

اقتصاد - مدیریت - یادداشت روزانه
آخرین مطالب
  • ۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۰۵ تورم
پربیننده ترین مطالب

سود 27 درصد میدم...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

سود 27 درصد میدم...

در اقتصاد یک نوع بازی داریم به نام پانزی گیم  . در واقع شخص، موسسه، صندوق سرمایه گذاری، بیمه ... با اعلام نرخ سود بالاتر شروع به جذب افراد می کنند در ابتدای بازی، افراد کمی با سرمایه کم برای محک سیستم وارد می شوند و وقتی سودها را در ماهای اول دریافت کردند دیگران را هم ترغیب به سرمایه گذاری می کنند و رشد صعودی پیدا می کند.

در این بازی شما سرمایه خود را  برای سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذار قرار می دهید سرمایه گذار از پولی که شما در اختیار او قرار داده اید به شما سود می دهد و با  حساب و کتاب خودش می تواند مابقی پول را سرمایه گذاری کند در سیستم های دیگر  و سودهای عرف را بگیرد. به علت سود بالایی که می دهد شما تمایل به برداشتن پول در کوتاه مدت ندارید. در آن مدت هم آدم هایی دیگر برای سرمایه گذاری وارد می شود و اگر هم بعد مدتی برای گرفتن پول خود بروید. از پول دیگران این پول را به شما می دهد. این بازی آن قدر ادامه پیدا می کند تا دیگر پولی در بساط نباشد یا سرمایه گذار ها برای گرفتن پول هجوم بیاورند یا طرف خودش جیم بزند...:)

۹۶/۰۴/۱۸
علی نوربخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی