اقتصاد - مدیریت - یادداشت روزانه

نویسندگی در زمینه اقتصاد و مدیریت

نویسندگی در زمینه اقتصاد و مدیریت

اقتصاد - مدیریت - یادداشت روزانه
آخرین مطالب
  • ۰۲ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۰۵ تورم
پربیننده ترین مطالب

وداع با اسلحه

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ
کتاب وداع با اسلحه، ارنست همینگوی - یک رمان جذاب در بستر یک جنگ غیرجذاب است. وقایع این رمان در خلال جنگ جهانی اول اتفاق می افتد که روایت یک راننده آمبولانس آمریکایی ست. راننده آمبولانسی که عاشق یک پرستار انگلیسی می شود.
می توانید با خواندن این داستان خود را در میانه یک زندگی ببنید در میان سرباز های جنگ، در میان یک بیمارستان آمریکایی در ایتالیا، در میانه کشور سوئیس.
روایت داستان به گونه است که جریان داستان پیش چشمان شماست و انگار دریک سینمای چند بعدی هستید.
 راننده آمبولانسی که  بعد از زخمی شدن در یک حمله به عقب برده می شود و در بیمارستان بستری شده  و بعد دوره درمان دوباره به جنگ برگشته ولی این بار فرمان عقب نشینی صادر می شود و در حین عقب نشینی توسط نیروهای خودی دستگیر شده تا به جرم ترک همرزمان به عنوان یک افسر تیرباران شود و در این حین خود را به رودخانه زده  و فرار می کند تا به معشوقه خود کاترین برسد و در تنهایی خود، شریکی داشته باشد و با هم تصمیم به فرار از ایتالیا،به سوئیس را می گیرند به وسیله قایق و از طریق رودخانه. ماهایی که کاترین باردار است را در یکی از روستاهای سوئیس می گذارند و از بهترین لحظات زندگی آنها است تا اینکه موقع زایمان می رسد در سکانس آخر داستان به یکباره همه چیز به پایان می رسد لحظات به خوبی نمایش داده می شود به گونه ای که نفس کشیدن کاترین در زیر دستگاه بیهوشی را می توان احساس کرد ولی همه چیز با مرگ بچه و کاترین به پایان می رسد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی